یزدفردا: درخشش جود بلینگام در رئال‌ مادرید باعث شده است تا دورتموند نیز پول بیشتری از انتقال فوق ستاره‌اش به رئال به جیب بزند.

به گزارش یزدفردا: اگر یک باشگاه باشد که از موفقیت‌های جود بلینگام در رئال مادرید خوشحال می‌شود، بدون تردید آن باشگاه دورتموند خواهد بود. رئال مادرید ژوئن گذشته با دورتموند برای خرید این بازیکن توافق و ۱۰۳ میلیون یورو برایش پرداخت کرد و در کنارش متغیرهایی در قرارداد بلینگام گنجانده شده است که می‌توانند مبلغ این قرارداد را تا ۱۳۳ میلیون یورو نیز افزایش دهند.

هر گل بلینگام و هر دستاورد جمعی و فردی او به سود دورتموند خواهد بود. ۲۱ گل ستاره جوان در تمامی رقابت‌ها باعث شده است دورتموند پول بیشتری از این انتقال به جیب بزند.

بلینگام چهارمین بازیکن رئال پس از والورده، رودیگر و رودریگو است که بیشترین دقایق را در زمین بوده است. ۳۱۹۰ دقیقه در ۳۶ بازی و ۲۱ گل زده باعث شده است جود بلینگام یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان در بین پنج لیگ برتر اروپا باشد.

اولین فصل بلینگام با پیراهن رئال مادرید، سود اضافی را برای باشگاه سابقش به جا می‌گذارد و این موضوع تنها به سال اول خلاصه می‌شود.

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی، تابستان ۲۰۲۳ بلینگام را می‌خواستند اما این رئال مادرید بود که او را با قراردادی به ارزش ۱۰۳ میلیون یورو به دست آورد که با تمام بندها به ۱۳۴ میلیون یورو می‌رسد. عملکرد بلینگام تا اینجا نشان می‌دهد که کاملا ارزش این مبلغ هنگفت را داشته است.

رئال مادرید صدرنشین لالیگا باید در دیدار بعدی در زمین رئال‌ سوسیداد به میدان برود. رئال در دیدار قبل برابر بارسلونا با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا اختلافش را با آبی‌اناری‌ها در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز افزایش دهد و به قهرمانی در لالیگا بسیار نزدیک شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا